W sezonie 2020/2021 zegarkiem Aerowatch będzie wyróżniany zawodnik miesiąca Suzuki 1 Liga Mężczyzn. Zegarki trafią również do klubów Suzuki 1 Liga Mężczyzn.
- Współpraca z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Polską Ligą Koszykówki przebiega bardzo dobrze. Jest klarowna i konkretna, ale najważniejsze, że przynosi pożądane efekty rynkowe. Koszykówka jest sportem powszechnym, a przy tym, polska koszykówka znów odnośni sukcesy. Dlatego z przyjemnością zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy o kolejny szczebel rozgrywkowy, jakim jest Suzuki 1 Liga Mężczyzn. Marka Aerowatch staje się coraz bardziej rozpoznawalna a co za tym idzie, coraz więcej klientów dostrzega świetną relację jakość do ceny zegarków z tej manufaktury - mówi Piotr Sobota, właściciel marki Aerowatch Poland.
Aerowatch od 2018 roku współpracuje z Polskim Związkiem Koszykówki i Polską Ligą Koszykówki. Jest sponsorem Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.
Z okazji awansu reprezentacji Polski po 52 latach na Mistrzostwa Świata Aerowatch przygotowało w 2019 roku wyjątkowy zegarek, którego mechanizm skonstruowany jest w ten sposób, że pokazuje czas lokalny oraz dwa dodatkowe czasy: w strefie Pekinu (2019) i w strefie czasowej Montevideo (1967).
AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku. Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu.
AEROWATCH już w 2015 roku dostępny był w 140 sklepach w Szwajcarii oraz w 48 innych krajach.